Saturday, May 1, 2010

Prof Dr Nasaruddin Abdul Aziz

Beliau merupakan lecturer anatomy saya, masa time 1st dgn 2nd year. Semalam merupakan hari terakhir prof di CUCMS. Hurm, saya ingat lagi. Masa mula2 saya mnjejakkan kaki di CUCMS. Dia lah interview saya dengan Prof Asmadi. Entah ape2 soalan dia tnya. Saya bersyukur diterima masuk dan menjadi student CUCMS. Saya akan sentiasa ingatkan prof. Time kelas prof, biasanya saya pagi2 fresh lagi lah kapala ni nak terima pelajaran anatomy. Tapi bila dah masuk 1 jam, saya pun mula lah laloq (mengantuk) dan kawan2 pun dah lentok, macam2 lah gaya boleh tengok. Biasalah, anatomy katakan. Ini lah secebis pengalaman semasa preclinical dalam kelas prof. Namun prof lah lecturer yang best, dgn suaranya yang kuat.. gelaknya yang tak ingat dunia.. lawaknya yang buat kita orang geli ati.. hehe.. tqvm prof.. walaupun saya tak rapat sangat dengan prof. harap prof halalkn segala ilmu dan harap prof berjaya dan success di tempat baru (MSU). Dengar cakap prof jadi dekan di MSU.. saya akan gunakan segala ilmu yang diajarkan dengan sebaikkan sebagai doktor. Insyaallah.


senyum, buat muka comel.


bergambar ramai2 sambil main2 belon..


budak2 tengah siapkan makanan, aku plk tgh siapkan belon..


ni lak bnde yg cepat dihabiskan budak2 ni smlm..

No comments:

Post a Comment